Telefonisch advies 020 - 893 277 0

Veel gestelde vragen

Antwoord niet gevonden? Bel ons: 020 - 893 277 0 (maandag tot vrijdag, 9.00 tot 18.00) of stuur ons een e-mail info@verlovingsringen.nl. Wij helpen u graag!

 

Hoe werkt de verzending?

Om uw bestelling als verrassing te houden, sturen we onze pakketten met een neutrale afzender. Van buitenaf is niets te lezen dat het pakket afkomstig is van VERLOVINGSRINGEN.nl.

Zodra uw pakket is verzonden, zullen wij u uw tracking code per e-mail laten weten. U bent dus altijd op de hoogte van de actuele status van uw zending.


Hoe lang duurt de bezorging?

De actuele levertijd staat op onze productpagina's direct onder de prijs. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackinglink.

Heeft u haast, bel ons dan voordat u uw bestelling plaatst.


Waar is mijn bestelling?

U kunt altijd meer te weten komen over de huidige status van uw bestelling door te bellen naar 020 - 893 277 0 (maandag tot vrijdag van 9.00 tot 18.00) of per e-mail op info@verlovingsringen.nl.

Zodra uw sieraad is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingcode waarmee u de status van uw verzending online kunt volgen.


Wat zijn de verzendkosten?

Onze standaard verzending is gratis. Binnen Nederland, Duitsland en België nemen wij de verzendkosten en retourkosten voor onze rekening.

Als het echt snel moet, kan de optie Expreslevering worden gekozen bij het bestellen. De kosten zijn € 25,- en wordt aanbevolen voor alle verlovingsringen, die direct beschikbaar zijn. Let op het 72 uur symbool.


Hoe kan ik betalen?

Bij VERLOVINGSRINGEN.nl kunt u vooraf betalen, met IDEAL en met creditcard.

Uw gegevens zijn veilig bij ons. Verzending is gecodeerd en onleesbaar voor buitenstaanders. Al onze transacties worden ondersteund door Thawte SSL-certificaten.


De ring past niet. Wat moet ik doen?

Dat is geen probleem. Een maat aanpassing van niet-gegraveerde verlovingsringen is een van onze gratis service. Gebruik eenvoudig voor uw retour ons online retourportal.

Als u wilt weten wat de juiste maat is, kijk dan op de ringmaat pagina om te zien hoe het werkt.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als u, of uw partner, niet tevreden bent met de verlovingsring, kunt u de aankoop binnen 50 dagen eenvoudig annuleren en de ring kosteloos naar ons terugsturen.

Gebruik eenvoudig ons online retourportal (aanbevolen) of vul ons online formulier in voor herroeping (herroepingsformulier). De periode begint na ontvangst van de goederen.

We zullen het aankoopbedrag terugbetalen zodra de ring in ons bezit is of u ons een bewijs van verzending stuurt.

Het is belangrijk dat u de goederen alleen heeft gepast, zoals in een winkel, en u de goederen volledig in de oorspronkelijke staat intact zonder schade in de originele verkoopverpakking retourneert.

Maar we nemen uw verlovingsring ook terug zelfs als deze is gedragen. Voor het herstellen van de ring brengen we u alleen een vast tarief van € 35,00 in rekening, dit houden wij in van het aankoopbedrag bij de terugbetaling.

Stuur a.u.b. de goederen naar:
Alexander Scholl
Güterstr. 6
75177 Pforzheim


Kan ik gegraveerde ringen retourneren?

Ja, u kunt de koop ook herroepen bij een gegraveerde ring of de ringgrootte laten veranderen, zelfs binnen 50 dagen na de aankoop. Zodat u uw aanzoek in alle rust kunt plannen.

1. Ringmaat wijzigen zonder gravure

Als u de ringmaat niet precies weet, vragen wij u om de ring eerst te bestellen zonder gravure. Na uw huwelijks aanzoek, kunt u de ring kosteloos retourneren via onze online retourportal en zullen wij de ring binnen 10 werkdagen voor u aanpassen in de gewenste maat inclusief uw gewenste gravure.
Deze service is geheel gratis voor u!

2. Ringmaat wijzigen met gravure

Om een gegraveerde ring te verkleinen, hebben we ongeveer 60 minuten nodig, inclusief nieuwe gravure. In sommige gevallen moeten we de ring volledig smelten en de diamant verwijderen.
Daarom berekenen wij een onkostenvergoeding van € 35,- voor een ringgrootte wijziging met gravure.


Wat kost het om een beschadigde ring te herstellen?

Binnen drie jaar na aankoop kunt u uw beschadigde ring retour sturen voor reparatie. Om dit te doen, selecteert u „REPARATIE BESCHADIGDE RINGEN“ in het Retourenportaal. We maken de ring schoon en herstellen de beschadigingen. Daarna straalt de ring weer, net als op de eerste dag. Voor alle ringen met een aankoopprijs boven € 500,- is deze service gratis. Voor alle andere ringen berekenen wij een vast tarief van € 25,- voor deze service.


Waar staat de afdruk „VR“ voor in de binnenkant van de ring?

VR is ons kenmerk, een zegel dat in elke ring is gevormd en waarmee we instaan voor onze kwaliteit. De andere namen in de ringband bevatten ook informatie over de diamantkwaliteit en bewerkte edelmetaal.

Waarom staat er geen logo op het doosje?

We zijn ervan overtuigd dat het moment van het huwelijksaanzoek alleen voor u en uw partner is. In dit emotionele en gedenkwaardige moment willen wij niet afleiden met een logo.


Niet gevonden waarnaar u op zoek bent? Bel ons dan nu: 020 - 893 277 0 (maandag tot vrijdag 9.00 tot 18.00) of schrijf ons een e-mail naar info@verlovingsringen.nl. Wij zullen u helpen!


Telefonisch advies
020 - 893 277 0

bel nu!
Verlovingsringen.nl maakt gebruik van cookies. Sluit dit bericht om akkoord te gaan met het gebruik van cookies. Niet akkoord?, klik dan hier. x