- Service
- Klantenservice
- Veelgestelde vragen
- Gratis inscriptie
- Hoe bestellen?
- Ruilen en retour
- Retourenportaal
- Contact
-
Magazine - Welke hand is de juiste?
- Wat zou een ring moeten kosten?
- Ringmaat bepalen
- Tips voor de perfecte verloving
- Diamanten: wat zijn de 4C's?
- 6 Verzorgingstips
- Juwelen beter weg houden
-
Over ons - Ons atelier
- 5 goede redenen voor ons
- Onlineshop VERLOVINGSRINGEN.nl
- Het ontstaansidee
- Dit zeggen onze klanten
-
Juridisch - Algemene voorwaarden
- Retourrecht
- Privacy
- Bedrijfsgegevens
FAQ – Veelgestelde vragen
Vragen over verzending
- Hoe werkt de verzending?
- Hoe lang duurt de bezorging?
- Is de ring onderweg verzekerd?
- Waar is mijn bestelling?
Vragen over betaling
Ringmaat, herstellen en retourneren
- De ring past niet. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik een artikel retourneren?
- Kan ik gegraveerde ringen retourneren?
- Wat kost het herstellen van gedraagde ringen?
Merkje in de ring en ringdoosje
Antwoord niet gevonden? Bel ons: 020 - 893 277 0 (ma t/m do: 8 - 18 uur en vr: 8 - 15 uur) of stuur ons een e-mail info@verlovingsringen.nl. Wij helpen u graag!
Hoe werkt de verzending?
Om uw bestelling als verrassing te houden, sturen we onze pakketten met een neutrale afzender. Van buitenaf is niets te lezen dat het pakket afkomstig is van VERLOVINGSRINGEN.nl.
Zodra uw pakket is verzonden, zullen wij u uw tracking code per e-mail laten weten. U bent dus altijd op de hoogte van de actuele status van uw zending.
Hoe lang duurt de bezorging?
De actuele levertijd staat op onze productpagina's direct onder de prijs. Wij leveren geselcteerde modellen binnen 72 uur. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackinglink.
Heeft u haast, bel ons dan voordat u uw bestelling plaatst.
Is de ring onderweg verzekerd?
ja, alle ringen zijn door ons verzekerd voor het volledige bedrag van de aankoopprijs, totdat u het pakket in uw handen heeft.
Als een ring verloren gaat tijdens de verzending, zorgen we voor een snelle en onbureaucratische vervanging.
Waar is mijn bestelling?
U kunt altijd meer te weten komen over de huidige status van uw bestelling door te bellen naar 020 - 893 277 0 (ma t/m do: 8 - 18 uur en vr: 8 - 15 uur) of per e-mail op info@verlovingsringen.nl.
Zodra uw sieraad is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingcode waarmee u de status van uw verzending online kunt volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Onze standaard verzending is gratis. Binnen Nederland, Duitsland en België nemen wij de verzendkosten en retourkosten voor onze rekening.
Als het echt snel moet, kan de optie Expreslevering worden gekozen tijdens het bestellen. De kosten zijn € 45,- en wordt aanbevolen voor alle verlovingsringen, die direct beschikbaar zijn. Let op het 72 uur symbool.
Hoe kan ik betalen?
Bij VERLOVINGSRINGEN.nl kunt u vooraf betalen d.m.v een overschrijving per bank, met IDEAL en met creditcard.
Uw gegevens zijn veilig bij ons. Verzending is gecodeerd en onleesbaar voor buitenstaanders. Al onze transacties worden ondersteund door Thawte SSL-certificaten.
De ring past niet. Wat moet ik doen?
Dat is geen probleem. Een maat aanpassing van ongegraveerde verlovingsringen is een van onze gratis diensten. Gebruik eenvoudig voor uw retour ons Retourenportal.
Als u de juiste maat wilt weten, kijk dan op de ringmaat pagina hoe u dit eenvoudig kunt doen.
Kan ik ook halve ringmaten bestellen? Ja, u kunt ook halve ringmaten bij ons bestellen. Geef de gewenste ringmaat (bijv. 54,5) aan in het veld "uw bericht aan ons" bij de bestelling.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Als u, of uw partner, niet tevreden bent met de verlovingsring, kunt u de aankoop binnen 50 dagen eenvoudig annuleren en de ring kosteloos naar ons terugsturen.
Gebruik eenvoudig ons online retourportal (aanbevolen) of vul ons online formulier in voor herroeping (herroepingsformulier). De 50 dagen retour periode begint na ontvangst van de goederen.
We zullen het aankoopbedrag terugbetalen zodra de ring in ons bezit is of u ons een bewijs van verzending stuurt.
Het is belangrijk dat u de goederen alleen heeft gepast, zoals in een winkel, en u de goederen volledig in de oorspronkelijke staat intact zonder schade in de originele verkoopverpakking retourneert.
Maar we nemen uw verlovingsring ook terug als deze is gedragen. Voor het herstellen van de ring brengen we u alleen een vast tarief van € 35,00 in rekening, dit houden wij in van het aankoopbedrag bij de terugbetaling.
Stuur a.u.b. de goederen naar:
Alexander Scholl
Güterstr. 6
75177 Pforzheim
Kan ik gegraveerde ringen retourneren?
Ja, u kunt de aankoop van een gegraveerde verlovingsring annuleren of de ringmaat laten wijzigen, zelfs binnen 50 dagen na de aankoop. Zo kunt u uw aanzoek dus in alle rust plannen.
1. RINGMAAT WIJZIGEN ZONDER GRAVURE
Als u de exacte ringmaat niet weet, bestel dan eerst de ring zonder gravure. Na uw huwelijks aanzoek, kunt u in ons online retourportal gratis de retourzending in gang zetten en proberen wij de ring binnen 10-14 werkdagen (exclusief verzendtijd) voor u aan te passen in de gewenste maat inclusief gravure.
Deze service is geheel gratis voor u!
2. RINGMAAT WIJZIGEN MET GRAVURE
Om een gegraveerde ring te verkleinen of te vergroten, hebben we ongeveer 60 minuten nodig, inclusief nieuwe gravure. In sommige gevallen moeten we de ring volledig smelten en de diamant verwijderen.
Daarom berekenen wij een onkostenvergoeding van € 35,- voor een ringgmaat verandering van reeds gegraveerde ringen.
Wat kost het om een beschadigde ring te herstellen?
Binnen drie jaar na aankoop kunt u uw beschadigde ring retour sturen voor reparatie. Om dit te doen, selecteert u „REPARATIE BESCHADIGDE RINGEN“ in het Retourenportaal. We maken de ring schoon en herstellen de beschadigingen. Daarna straalt de ring weer, net als op de eerste dag. Voor alle ringen met een aankoopprijs boven € 500,- is deze service gratis. Voor alle andere ringen berekenen wij een vast tarief van € 35,- voor deze service.
Waar staat de afdruk „VR“ voor in de binnenkant van de ring?
VR is ons kenmerk, een zegel dat in elke ring wordt gezet en waarmee we instaan voor onze kwaliteit. De andere namen in de ringband bevatten ook informatie over de diamantkwaliteit en bewerkte edelmetaal.
Waarom staat er geen logo op het doosje?
We zijn ervan overtuigd dat het moment van het huwelijksaanzoek alleen voor u en uw partner is. In dit emotionele en gedenkwaardige moment willen wij u niet afleiden met een logo.
Niet gevonden waarnaar u op zoek bent? Bel ons dan nu: 020 - 893 277 0 (ma t/m do: 8 - 18 uur en vr: 8 - 15 uur) of schrijf ons een e-mail naar info@verlovingsringen.nl. Wij zullen u helpen!